فرح پهلوی : موسوی و کروبی بسیار شجاعند!

فرح پهلوی همسر شاه مخلوع ایران ، میرحسین موسوی ومهدی کروبی را بسیار شجاع توصیف کرد...



دیگر اظهارات بیوه محمد رضا پهلوی در گفتگو با تلویزیون العربیه در قاهره بدین قرار است :

• در شرایط حال محال است بتوانم به ایران برگردم . ممکن است بتوانم وارد کشورشوم اما امکان خارج شدن به من نخواهند داد.
• حوادث ایران تاثیر مهمی بر اوضاع منطقه می گذارد.
• به دلیل حفاظتی که از من می شود برای جان خود بیم ندارم.
• دوست دارم قهرمانانه بمیرم مانند انور سادات.
• اعتراضات پس از انتخابات گسترده تر از موضوع انتخابات است.
• جوانان ایرانی ازجان گذشتی زیادی از خود نشان دادند و من حداقل به شکل اینترنتی از آنها پشتیبانی می کنم!
• مشکل شاه با غرب زمانی شروع شد که درسال 73 و 74 میلادی گفت در صدد بالا بردن قیمت نفت است .
• به یاد دارم بیل سیمون یکی از وزیران دولت آمریکا گفته بود شاه دیوانه است .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام به همه اونهایی که به سیاهی شب تن نمی دن و دلشون برای آزادی می تپه,
چهارشنبه سوری آتشین امسال رو باید به جهنمی برای دولت کودتا تبدیل کنیم
نعره کن ای سرزمین جان سپرده، نعره کن
نعره کن ای خاک خسته , خاک گلگون نعره کن
و یادتان باشد که هر چه هم تلاش کنیم و هر چه حماسه بیافرینیم تا صحنه های آن رو در فیلمها و عکسهامون ثبت نکنیم نتیجه اش رو نمی بینیم بلکه باید این صحنه های تاریخی را ثبت کنیم و به جهانیان هم بفهمونیم که کشوری بنام ایران در این سوی جهان وجود داره که در بند و اسارتِ مشتی آخوند متحجر قرار گرفته, ما یه گروهی هستیم امکان ارتباط با خبرگزاری ها رو داریم و از همه اون کسانی که موفق به گرفتن فیلم و عکس در چنین روزی می شن مخصوصا از استان های مازندران وگیلان و گلستان و سمنان و قزوین و اردبیل و آذربایجان غربی می خواهیم که فیلم ها و عکس هاشون رو به این ایمیل ارسال کنند:mohsen.s789@googlemail.com//faryad2010.88@gmail.com
http://atashfeshan89.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد