درخواست زهرا رهنورد از دکتر احمدی نژاد

دیروز زهرا رهنورد خاموشفکر ترین زن ایرانی! اومد پیشم!   
گفت:..... 
 
برای ادامه مطالب روی ادامه مطلب کلیک کنید.

دیروز زهرا رهنورد خاموشفکر ترین زن ایرانی! اومد پیشم!  

 

گفت : شما به بزرگواری خودتون همسر چیزه منو ببخشین! همسره  چیزم  رد  کرده!

باور کنین خودمم میدونم میرچیز داره چرت و پرت میگه!

موقعی که همسرم داشت در مورد تقلب و شما صحبت میکرد حتی خاتمی هم مونده بود که میرچیز ، چی داره میگه!منم که دیدم داره ضایع میشه الکی واسش کف زدم! 

اونم که بنده خدا،فکر میکنه من روشن چیزم،باز فاز گرفت! توهمش زد بالا!

شما هم که بزرگ میرچیز هستی و اونم که زیر دسته شماست

حرفهای زهرا رهنورد که تموم شد،بهش گفتم اتفاقا وقتی همسره چیزتون زیر دسته من بود کلی چیزمالی منو میکرد که به ریاست سازمان آب و فاضلاب منصوبش کنم،ولی گفتم،توهم میگیرتش خودشو اون تو خفه میکنه! 

 

 

رهنورد گفت نه! قول میدم بی جنبه بازی در نیاره.

گفتم آخه اینها بد سابقه اند!

مگه عالیجناب خاکستری زیر دسته آقا نبود؟! اونم بی جنبه بازی در آورد! 

 

 اینو که گفتم،گفت راست میگی! چیز خوردم!

گفتم نوش جونت!

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

حال کردم با این مطلبت
وب خیلی جالبی داری

خدا همین نزدیکی هاست یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد