افراطیون به انتخابات شوراها دلبسته‌اند

 بر اساس این گزارش در بخشی این مطلب آمده است:
   
برای ادامه مطالب روی ادامه مطلب کلیک کنید.

اصلاح طلبان تندرو و افراطی که با روی کار آمدنشان از سال 76 تا 84 بر مسند اجرایی و تقنینی و پس از رویگردانی مردم از آنان کشور را درچار بی‌سابقه‌ترین التهابات و تنش‌ها مواجه ساختند که نمونه بارز و ملموس آن حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری بود، این بار امیدوارند که در انتخابات شوراها مقدمه بازگشت به قدرت را استارت بزنند و طبق اطلاعات رسیده به صورت زیرزمینی تحرکات خود را آغاز کرده‌اند.

آنان که به دلیل همسویی آشکار با دشمنان غربی و سرویس های اطلاعاتی سیا و موساد در حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری خیانت و جنایت ماندگاری را در تاریخ بنام خود ثبت کردند، همانند چند سال گذشته که همواره ماه‌ها قبل از هر انتخاباتی خود را برنده از پیش اعلام می‌کردند گویا این بار نیز قصد دارند همان نقشه سوخته را اجرایی کنند.

از جلسات محفلی تندروهای مشارکت و سازمان مجاهدین که همیشه خود را آقابالاسر جناح خود می‌دانند و نیز بخشی از حزب اعتماد ملی و ... که البته عملاً تشکیلاتشان از فرو پاشیده و منحل شده است خبر می‌رسد که بنا دارند در انتخابات شوراها در اواخر امسال چهره‌های به ظاهر متعادل‌تری همچون خانم ابتکار و مسجدجامعی و ...به عنوان لیست پیشنهادی معرفی و از این طریق با تسخیر شورای شهر تهران و تعیین شهردار مورد دلخواه و به زعم خود گذشتن از خاکریز اول، خود را برای فتح سنگرهای دیگر (مجلس نهم و ریاست‌جمهوری یازدهم) آماده کنند.

مطابق اخبار موثق رسیده، لابی‌های اصلاح طلبان در نهادهایی چون مجمع تشخیص مصلحت برای برگزاری انتخابات شوراها در پایان امسال به صورت گسترده و جدی فعال است اما بهتر است اعضای محترم مجمع از نیات این آقایان هم قدری دقیق‌تر مطلع شوند و اجازه ندهند کشور بار دیگر دستخوش ناآرامی فتنه دوم شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرنام جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام دوسته عزیز ..
وبلاگ زیبایی داری..
آیا می خواهید که وبلاگ شما به دامنه tk به صورت رایگان متصل بشه...
فقط کافیه آدرس وبلاگ و ایمیلتو برام در بخش نظرات ثبت کنی
دامنه شما:
exam
www.YouName.Tk
یه سر بزن ضرر نمی کنی....
www.se7enboys.tk
www.lovelyboys.tk

انجمن دانش آموزان مبارز جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.irga7.blogsky.com

برادر ساندیس خور
زیاد خودتو خسته نکن.امسال سال آخرتونه.
کاری نکن که تو رو مثل ساواکی ها تیکه تیکه کنند.
این قدر هم تابع رهبر قاتلت خامنه ای نباش.
انجمن دانش آموزان مبارز

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://taghavi256.persianblog.ir

افراطیون غلط کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد