دولت موقت سبز در آمریکا تشکیل شد

یکی از هواداران جنبش سبز در آمریکا دولت موقت تشکیل داد. یکی از هواداران سینه چاک این جنبش به نام م. مقدم با انتشار بیانیه ای در یکی از سایتهای هوادار موسوی با اعلام این خبر گفت: 


این دولت از سوی گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا و اروپا تشکیل شده است و هنوز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده است. مقدم ضمن اعلام این خبر پیشاپیش سران فتنه در داخل و خارج کشور را تهدید کرد چنانچه یک میلیون دلار به وی ندهند این دولت موقت ناچار باید فعالیت خود را نیمه کاره رها کند. رئیس دولت موقت جنبش سبز در عین حال تاکید کرد تاکنون هیچ کمکی از سوی مردم ایران به دولتش صورت نگرفته و هم اکنون در حال مذاکره با چند سازمان غیر ایرانی است تا با کمک دلارهای آنها بتواند به جنبش بی سر و صاحب سبز سامان دهد.

شیرین عبادی شهروند پاریس شد
شیرین عبادی که به منظور تشویق دولت های اروپایی برای تحریم علیه مردم ایران به دوره گردی افتاده است به عنوان شهروند افتخاری پاریس پذیرفته شد. عبدالکریم لاهیجی یکی از عناصر ضد انقلاب و وابسته به صهیونیسم در گفتگو با رادیو زمانه گفت در دیداری که به اتفاق شیرین عبادی با شهردار پاریس داشتند از وی خواستند به دولت فرانسه برای تحریم گسترده علیه مردم ایران فشار وارد آورند و در عوض شهردار پاریس نیز عنوان شهروند افتخاری پاریس را به وی داد که این شهروندی برای عبادی باعث افتخار و سربلندی می باشد.

مشارکتی های ناکام به دیدار موسوی رفتند
به دنبال ناکامی جبهه مشارکت در برگزاری کنگره یازدهم که قرار بود در این کنگره آتش فتنه و آشوب بار دیگر برافروخته شود، اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی و شاخه دانشجویی این جبهه با میرحسین موسوی دیدار کردند. در این دیدار موسوی از اعضای جبهه مشارکت خواست رویه اغتشاشگرانه پس از انتخابات را ادامه دهند. اعضای مشارکت نیز از موسوی خواستند به طور رسمی و علنی شورای رهبری جنبش سبز را با محوریت مشارکت و مجاهدین تشکیل دهد. گفتنی است در این دیدار موسوی طرفداران خود را دعوت به استقامت در سال آینده کرد.

کروبی: دولت متکی بر آرای مردم نیست!
کروبی نفر پنجم انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که پس از آرای باطله نفر پنجم شد در دیدار با جوانان حزب اعتماد ملی گفت: دولت متکی بر آرای مردم نیست!وی مدعی شد جمهوری اسلامی دچار استبدادزدگی است.وی همچنین بدون اشاره به انحرافات خود از خط انقلاب و خط امام گفت : جمهوری اسلامی از مسیر خود منحرف شده است!
گفتنی است سایت های ضد انقلاب و رسانه های دشمن مواضع اخیر کروبی را با آب و تاب واتاب دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد