ما بی شماریم

 واقعا ما بی شماریم...!!!!!!! 

 

برای دیدن چند تصویر که خالی از لطف نیست روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

بدون شرح...  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ http://adalate9.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
من اولش فکر کردم شما یکی از طرفداران اون جنبش سیاه هستید و خیلی ناراحت شدم وقتی واقعیت رو فهمیدم خوش حال شدم من طرفدرا حق هستم توی سایت چتفورآی چند وقت پیش داشتم از نظام اسلامی حمایت می کردم داشتم با یه منافق مناظره می کردم هر چی می گفت جوابشو می دادم ولی اون بیشتر وقت ها دروغ می گفت و تهمت می زد و فحش می داد تا آخرش رئیس سایت فقط منو از سایت اخراج کرد ولی اون رو اخراج نکرد بعدا فهمیدم رئیس سایتم از اون منافق است خلاصه اینو بگم که این بی دینا خیلی دارن توی اینترنت علیه نظام اسلامی هزینه می کنن.
از وبلاگ منم بازدید کن موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد