۱۵ علت ریزش طرفداران موسوی

۱۳میلیون نفری که به موسوی رای دادند الان حتی 13 هزار نفر هم نمی‌شوند، چرا؟به دلایل زیر:

علت اول: طرفداران موسوی متوجه شدند که وی از چارچوب ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله گرفته است.
علت دوم: رفتارهای نابهنجار و غیر قانونی کروبی و به خصوص موسوی باعث کاهش طرفداران آنها شده است.عده‌ای که در روز قدس به عنوان نیروهای طرفدار موسوی حضور پیدا کرده بودند اصلاً فلسفه روز قدس را نمی‌دانستند.
علت سوم: نیروهایی که عناد با کل نظام دارند و دشمن هم به دنبال سازماندهی آنها بود، این نیروها در حال نابود شدن هستند و این ریزش‌ها در آینده ادامه خواهد داشت و بسیاری از این‌ها فریب دشمنان و رهبران خود را خوردند.
علت چهارم: موسوی از روز اول بعد از انتخابات به دروغ گفتن، تهمت زدن و فرمان شورش خیابانی پرداخت که این گونه حرکات در آداب دموکراسی، آزادی و استقلال کشور نمی‌گنجد؛ یعنی نامزد انتخابات به عنوان یک فرد شورشی ظاهر می‌شود.
علت پنجم: عده‌ای که فریب گفتمان موسوی را خورده بودند پشیمان شدند و غربی‌ها نیز که آتش‌بیار معرکه شده بودند ناامید شدند، چرا که متوجه شدند در داخل کشور ما نمی‌توانند بر مشکلاتی دامن بزنند.
علت ششم: صداقت موسوی برای طرفدارانش محرز نشد.کنترل هواداران موسوی توسط اپوزیسیون خارج از کشور یکی دیگر از دلایل ریزش هواداران موسوی است.
علت هفتم: اقدامات اصلاح طلبان بعد از انتخابات، نوعی کودتا بود.
آن‌ها تصور می‌کردند با اعتراضات رای قانونی را تغییر می‌دهند، اما این اشتباه بزرگی بود و اقدامات آن‌ها بعد از انتخابات را می‌توان نوعی کودتا دانست.
علت هشتم: دعوت موسوی از مردم و کشاندن آن‌ها به خیابان‌ها و استفاده از مناسبت‌های ملی، روزهای خاص و شرکت موسوی در مراسم ختم شخصی که زنده بوده است و گریستن وی برگورهای خالی و معرفی مقتولین و در مجموع این گونه تلاش‌ها و استفاده از احساسات عمومی صداقت موسوی را زیر سئوال برد و همین امر باعث ریزش هواداران وی شد.
علت نهم: در حال حاضر عملاً هدایت طرفداران موسوی به دست اپوزیسیون خارج از کشور افتاده است و با توجه به اینکه این افراد آبرو و محبوبیتی در داخل کشور ندارند این مسئله نیز در ریزش هواداران موسوی تاثیر گذار بوده است.
علت دهم: تعداد قابل توجهی از هواداران موسوی به دلیل شعارهای وی که در چارچوب نظام و در جهت حفظ نظام بوده به وی رای دادند اما زمانی که با قانون‌گریزی وی مواجه شدند از همراهی وی صرف نظر کردند.
علت یازدهم: موسوی و کروبی با حرف‌های تکراری خود که بخشی از آن دروغ است، به اشخاص حقیقی و حقوقی و ارکان نظام تهمت‌ می‌زنند و به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند.
موضع‌گیری جدید این دو به شناخت افکار عمومی نسبت به حرکات نفاق‌انگیز آن‌ها کمک زیادی می‌کند و موجب ریزش طرفداران آنها می‌شود.
علت دوازدهم: موسوی مبانی فکری خود را برخلاف نظر امام (ره) با مبنای سلطنت‌طلبان و نامحرمان نظام تطبیق داد و تحت عنوان جنبش سبز با مخالفان، نظام همبستگی ایجاد کرد.
موسوی رای مردم که میزان وحدت و عدالت است را نپذیرفتند و همین رفتار آن‌ها را به سمت دیکتاتوری و ظلم به مردم پیش برد و باعث ریزش طرفدارانش شد.طرفداران موسوی به قدری کاهش پیدا کرده که کنگره امریکا برای حمایت و طرفداری بودجه ‌55 میلیون دلاری را برای جنگ نرم علیه ایران اختصاص داد.
علت سیزدهم : برملا شدن چهره واقعی سران جنبش فتنه و حرکات نسنجیده سران فتنه در روز قدس و اعلام برائت نکردن از شعارهای انحرافی هوادارانشان از دیگر عوامل ریزش هواداران جنبش فتنه در روز 13 آبان و 16 آذر بود.
علت چهاردهم: یکی دیگر از عوامل ریزش چشمگیر طرفداران جنبش به اصطلاح سبز، دروغ‌‌گویی سران این فتنه بود، سخنان بی‌پایه موسوی درباره تقلب در انتخابات و هم‌چنین ادعاهای بی‌اساس کروبی درباره آزار جنسی از درو‌غ‌های سران فتنه بود که برملا شد.
علت پانزدهم: میرحسین موسوی که غروب روز 15 آذر با صدور بیانیه‌ای از مردم خواسته بود در روز 16 آذر به "جنبش سبز " بپیوندند، از ترس رسوایی ترجیح داد در خانه بنشیند و برای همراهی با تعداد اندک آشوبگران حتی یک قدم هم برندارد و همین امر باعث شد طرفدارانش اعتراض کنند که چرا موسوی دیگران را تحریک کرده و اما خودش از ترس در تجمعاتشان ظاهر نمی‌شود و این بیشترین ریزش در 16 آذر بود.
و اینک موسوی در باتلاقی که خود ساخته است دست و پا می‌زند، عاقبت منافقان و خیانتکاران همین است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد