مسئله یا کشف حجاب؟

چند وقت پیش مطلع شدم که آقا پسر و دخترخانمهای سبزی می خوان کاری که رضا خان نتونسته بود با این مملکت و با این مردم انجام بده را به سرانجام برسونن و اون کشف حجاب بود.

در نوشته های قبلی ام یه مختصر در رابطه با آزادی و دموکراسی نوشته بودم که متاسفانه جوانان ما آزادی را فقط در برهنگی خود و دیگران می دانند.

"بدون شک پدیده برهنگی بیماری عصر ماست".این حرف من یا کس دیگری نیست  بلکه یکی از همین افراد غربیست که شماها می پرستید بله چاپلین در وصیت نامه خود به دخترش این حرفهارا میزند.

واقعا ما داریم چکار میکنیم کورکورانه از غرب تقلید می کنیم که تن خود را به نمایش عامه بگذاریم و تفریحات جنسی داشته باشیم به عقیده من آنهای که به خیابانها می آیند و خواستار کشف حجاب هستند آزادی را در همین می بینند و بس. بنده تقلید از غرب را منکر نمی شوم چرا تقلید ناردست چرا تقلیدهای مخرب و منفی .چرا تقلید های خوب نکنیم  و...

اگر اهل مطالعه باشید میفهمید که علت بیماریهای روانی در غرب از چه نشات میگرد؟ بله علتش آزادی اخلاقی جنسی و تحریکات فراوان سکسی است که در محافل و مجالس رسمی و غیر رسمی و حتی خیابانها و کوچه ها انجام می شود.(منبع نشریه فاکس)

((گه در این خیال کج عمر عزیز شد تلف))

ما بایستی به خود نگاه کنیم نه به دیگران باید به دنبال فرمول خوب زندگی کردن باشیم و نه چیز دیگر.

پیامبر اکرم (ص)به اصحاب خود می فرماید: که من حرص می خورم تا شما رشد کنید چراکه رشد من در رشد شماست.

بیاید خودمان و افکارمان را رشد دهیم تا جامعه مان رشد کند و با عوام فریبی بعضی از شخصیتها که به بهانه آزادی و موج سبز که راه انداختن خودمان را ارزان نفروشیم و این مملکتی را که به سختی از چنگال بیگانگان بیرون کشیده ایم ارزان از دست ندهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد