زبیر زمانه...

با تمثیلی از کتاب مثنوی مولوی شروع می کنم : میگه وقتی بچه بودیم دور خودممون می چرخیدیم  اینقدر می چرخیدیم تا وقتی می ایستادیم

فکر می کردیم که خونه دور سرمون می چرخه.درواقع اینگونه نبود ما تحت تاثیر محیط قرار می گرفتیم .

              چون تو بر گردی برگردت سرت               خانه را گردنده بیند منظرت

انسان با یستی به خو نگاه کند نه به دیگران بایستی با عقل و منطق و عدل خود حرف  زند و کار انجام دهد که بعدا کاسه ی چه کنم چه کنم بدست نگرید.

میخوام اشاره ی داشته باشم به وقاع بعد از انتخابات در حال حاضر دشمنان این انقلاب از زمان تشکیل این حکومت به هر نحوی خواسته اند ضربه ای به این نظام بزنند با جنگ تحمیلی یا با ترورهای شخصیتی و ...تا به اینجا رسید که در انتخابات ما دخالت کردند و برچسب تقلب را به دهمین انتخابات ریاست جمهوری زدند. بزار این مطلب رو هم بگم که استرادژی دشمنان از قبیل امریکا و انگلیس در خصوص حکومت بر کشورهای دیگر به اینصورت است که امریکا با جنگ و اشغال آن کشور حکومت را اداره می کند ولی انگیس مکار میگوید تفرقه بینداز حکومت کن.

خوب این تفرقه ها از کجا شروع می شود آنها خوب می دانند دست بر روی چه افرادی  بگذارند تا بتوانند به اهداف کثیف شان نزدیک شوند حال  این افراد ضعیف الایمان و سست می تواند از خود نظام و یا ازنزدیکان و نخبه گان سیاسی باشد .

در نهج البلاغه امام علی (ع) می فرماید:"زبیر از ما بود" یعنی زبیر را ما از خودمان می دانستیم در دستگاه ما بود با ما بیعت داشت در کلاسهای ما دین را شناخته بود و ...اینگونه است که انسان بخاطر مقام و پول  به چه کارهای که دست نمی زند.هیچ فرق نکرده تاریخ تکرار شده و زبیر زمانه سر از تخم در آورده بله زبیری که از نزدیکان امام خمینی(ره) بود دست بیعت با رهبری داده بودحال چه شده که اینگونه سر از تخم درآورده.من از شما می پرسم فرق1400سال پیش با حال در چیست؟ من میگویم هیچ فرقی نکرده چرا که در آن زمان افراد و اشخاصی به امام و رهبر زمانشان پشت کردند و پشت سر همسر پیغمبر(ص) صف آرایی کردند حال نیز افرادی ساده لوح با تحریک بعض از اشخاص سیاسی و کشورهای مکار پشت به رهبر خود کرده اند بله اینها از خود این نظام هستند که اینگونه تیشه به ریشه این نظام می زنند.

         نه تنها زبیگانه پرهیز دارم                   که این وحشت از خویشتن نیز دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

لعنت خدا بر همه خوک صفتان و طلحه و زبیر زمانه

ارتش سبز ایران سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.irga.blogsky.com

مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر بسیجی
درود بر موسوی
می جنگم
می میرم
رایمو پس می گیرم
ارتش سبز ایران
انجمن دانش آموزان مبارز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد